💜Army😎

🈹Korean girl㊗️

김남준

1400/12/14 13:27
نویسنده : آسمان
306 بازدید
اشتراک گذاری

متن نامه نامجون به آرمیا در هفتمین سالگرد تولد بی تی اس:

واقعا زمان چیه؟ مثل اینه که سالهای سال، من از ساحل دریا، صخره ای در دریا را نگاه می کنم، با جذر و مد دریا، اون صخره آرام و بیصدا تغییر می کنه. گذشت زمان اصلا به نظر نمی یاد. ولی واقعیت اینه که از آمدن من به سئول 10 سال گذشته. تابستان 2010 بود که وارد اقامتگاه Nonhyeondong شدم. بعد از این ده سال واقعا خودم را یکی از شهروندان شهر سئول می دونم..

امروز ... امروز در تمرین رقص با دوستانم خیلی شاد بودم. در همان لحظه به این فکر افتادم که نامه ای صمیمانه برای طرفدارن بنویسم و مطمئنم که مورد لطف شما قرار می گیره.

به نظر می رسد تاریخ تنها علامت برای نشان دادن زندگیه و اینکه رایگانه. اعداد تاریخ به تنهایی می تونه باعث بشن احساس بهتری داشته باشیم.

🌈💜💎

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

baby.yeontan:)baby.yeontan:)
14 اسفند 00 14:41
سلام💜
به وبلاگ منم سر بزن آرمیییی💜
آسمان
پاسخ
های🍭
اوکی 💎💜
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 💜Army😎 می باشد