💜Army😎

🈹Korean girl㊗️

Welcome to my weblog

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

🧧بیوگرافی👇🐥

🧸اسمم آسمانه🙋

۱۴سالمه👒

🦄مسلط به زبان کره ای🈹

🦄عاشق طبیعت 🏞️

🦄اوتاکویی💌

🦄بلک پینک لاور🍭

🦄آرمی💜

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

​​​​​​غذای موردعلاقمم 🍜

🎶آهنگهای مورد علاقه؛همه آهنگای بی تی اس🎧 

بایسم نامجون💎

اگر میخوای بقیه رو دوست داشته باشی باید اول خودت رو دوست داشته باشی😌🌈 «نامجون» من اومدم که خودم رو دوست داشته باشم برای کسی که هستم، کسی که بودم و کسی که در آینده آرزو میکنم باشم😇🍓 «نامجون»

ویژگی آرمی ها از روی بایسشون پارت ۳

اورا :  کوکمین خط قرمزشونه ، ویمین عشقشونه ،  کلی مومنت از ویمین دارن  ، تو ظاهر خجالتین ولی اگه یخشون آب شه یا خود خدا ،  خیلی کیوت و گوگلین ، عاشق کادو دادنن ، عاشق چیزای شیرین و کیوتن ...
22 ارديبهشت 1401

Kim namjoon

❌نام واقعی: kim namjoon ( دوست دارم 😚) نام استیج: rap monster تاریخ تولد: september 12th 1994 گروه خونی: A جایگاه در گروه: لیدر ، رپر اسم مستعار: leader mon و rapmon خانواده: پدر ، مادر، خواهر کوچکتر غذای مورد علاقه: گوشت رنگ مورد علاقه: سیاه وسایل مورد علاقه: لباس، کامپیوتر، کتاب لذت ها: آهنگ گشتن تو اینترنت هوای صاف توانایی:نوشتن رپ-موزیک-خوندن رپ(سریع) خودش سلام انگلیسی و ژاپنی رو یاد گرفته👏 رو اعضای گروه حساسه و میخاد گروهشون بهترین باشه...
16 اسفند 1400

김남준

متن نامه نامجون به آرمیا در هفتمین سالگرد تولد بی تی اس: واقعا زمان چیه؟ مثل اینه که سالهای سال، من از ساحل دریا، صخره ای در دریا را نگاه می کنم، با جذر و مد دریا، اون صخره آرام و بیصدا تغییر می کنه. گذشت زمان اصلا به نظر نمی یاد. ولی واقعیت اینه که از آمدن من به سئول 10 سال گذشته. تابستان 2010 بود که وارد اقامتگاه Nonhyeondong شدم. بعد از این ده سال واقعا خودم را یکی از شهروندان شهر سئول می دونم.. امروز ... امروز در تمرین رقص با دوستانم خیلی شاد بودم. در همان لحظه به این فکر افتادم که نامه ای صمیمانه برای طرفدارن بنویسم و مطمئنم که مورد لطف شما قرار می گیره. به نظر می رسد تاریخ تنها علامت برای نشان دادن زندگیه و ...
14 اسفند 1400

김남준

کیم نامجون (RM) متولد 12 سپتامبر 1994 در کره جنوبی ، رپر و لیدر گروه BTS است فارغ‌ التحصیل رشته پخش و سرگرمی از دانشگاه سایبر جهانی است کار رسمی خود را از سال 2013 وقتی 19 ساله بود با گروه بی تی اس شروع کرد آر اِم 181 سانتی متر قد و 67 کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ نیز حضور دارد کیم نامجون (Kim Nam-joon) با نام هنری آر اِم (RM) 21 شهریور 1373 در شهر دونگجاک کره جنوبی متولد شد و در 4 سالگی با خانواده به شهر ایلسان گو مهاجرت کرد ...
13 اسفند 1400

화이팅 🈹파이팅

لازم نیست زیاد فیلم و سریال کره ای دیده باشید برای اینکه متوجه بشین یک کلمه انگلیسی وجود داره که کره ای ها مرتب اون رو تکرار می کنند: "فایتینگ" حالا بریم سراغ این که ریشه این اصلاح چیه. اون طور که به نظر میرسه طی دهه 60 و 70 میلادی وقتی که بوکس توی کره جنوبی مد شده بود، برای انگیزه دادن به بوکسورها جهت ادامه مبارزه از این کلمه استفاده می شد. بعد از اون، استفاده از این کلمه برای انگیزه دادن در سایر ورزش ها هم شروع شد. اما بعد از جام جهانی 2002 کره و ژاپن بود که بیشتر توسط مردم مورد استفاده قرار گرفت. از اون موقع تا حالا از این عبارت برای انگیزه دادن استفاده میشه چه مسابقه ورزشی باشه چه زندگی روزمره. از اونجایی که ...
13 اسفند 1400
1
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 💜Army😎 می باشد